zaterdag 1 januari 2011

Een heel goed 2011

toegewenst. Dat alle wensen uit mogen komen, dat we er nog een paar mogen houden (anders wordt het zo saai), dat we een creatief jaar tegemoet mogen gaan en als voornaamste wens ik iedereen een goede gezondheid toe.
Ik heb voor dit komende jaar geen voornemens, ik laat het jaar op me afkomen zoals het komt en ga er poberen volop van te genieten. Natuurlijk heb ik wel een paar hele kleine voornemens, maar die zijn niet voor het grote publiek. Hahaha....als ik die kenbaar maak, kan ik er op afgerekend worden en dat wil ik niet. Die zijn helemaal alleen voor mij.

En eindelijk kan dan ook vriend Hans mijn blogspot weblog mee lezen. Speciaal voor hem daarom ook de linken naar zijn borduurwebsites. Daar is het echt genieten van alles wat hij al geborduurd heeft en nog van plan is te maken.

http://hans100001.multiply.com/
http://people.zeelandnet.nl/jjvdkam55/

Veel plezier!!

1 opmerking:

  1. Dag Marga, tijdens het herstellen van mijn oude logjes in blogspot kwam ik bij het logje over de Russische kinderen. Een logje dat ik speciaal voor jou had geschreven. Tja, dan denk ik meteen "hoe zou het met Marga gaan" en zo ging ik zoeken of er nog iets van je weblog over was, nee dus. Maar op de term "Honderdduizend nachtkastjes" kreeg ik een link en kwam zo op je nieuwe weblog terecht. Nou ja, niet helemaal nieuw meer maar voor mij nieuw!
    Ik zie dat het van korte duur is geweest en nu hoop ik maar dat het goed gaat met je.
    Hartelijke groeten van Corrie.
    www.corrieschrijftop.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen